The adventure is about to start! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Annie Vanengh - WaarBenJij.nu The adventure is about to start! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Annie Vanengh - WaarBenJij.nu

The adventure is about to start!

Door: Annie-kiwi

Blijf op de hoogte en volg Annie

02 Februari 2016 | Nederland, 's-Gravenhage

Kia ora!
Morgen is het zover! Dan vlieg ik, moederziel alleen, naar Nieuw Zeeland! Dat is toch wel wat anders zonder mijn lieve globetrotter Nicole naast me! Maar ik wilde allang zo graag een keer alleen op reis en wat is een betere plaats op aarde om heen te vliegen? 'Waarom vind ik dit ook al weer zo ontzettend leuk?' Dat schiet steeds minder door mijn hoofd heen! Ik kan vooral niet wachten om morgen door de douane heen te zijn en dit mooie avontuur aan te gaan! Die twee keer 11,5 uur vliegen neem ik trouwens voor lief, ik kan zonder enige gêne onbeperkt 'binge watchen' en van de nieuwste films genieten!
Als de vluchten zonder vertraging verlopen dan land ik vrijdagochtend 5 uur lokale tijd in Auckland op het Noordereiland!

Het is in Nieuw Zeeland precies 12 uur later dan in Nederland!

adios!!!! X

  • 02 Februari 2016 - 22:12

    Nicole:

    Jaaaaa super leuk An!
    Ik kan ook niet wachten en ben ook een beetje zenuwachtig.
    Ik leef met je mee en vind het stiekem ook jammer dat ik niet mee kan.
    Tot morgen lieverd ✈️✈️✈️

  • 02 Februari 2016 - 22:31

    Jorine:

    Yeaaah het avontuur begint. Heel stoer!! Heeeel veel plezier en via de website
    houden we je een beetje in de gaten ;)

  • 02 Februari 2016 - 22:47

    Rita:

    Heel veel plezier!

  • 03 Februari 2016 - 08:58

    Mar:

    Een hele goede vlucht en geniet heeeel erg van je mooie reis!

  • 03 Februari 2016 - 18:04

    Hildeleen:

    Mieke!! Zo leuk dit. Tijdens de pauzes op werk kunnen we je journey checken haha. Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

Annie

New Zealand!!

Actief sinds 02 Feb. 2016
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 1775

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 06 Maart 2016

New Zealand

Landen bezocht: