50 shades of green - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Annie Vanengh - WaarBenJij.nu 50 shades of green - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Annie Vanengh - WaarBenJij.nu

50 shades of green

Blijf op de hoogte en volg Annie

06 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

50 shades of green...

Kia ora

5 Februari
Om 5 uur Nieuw Zeelandse tijd landde ik, enigszins brak, op Auckland. Na een lange tocht door de douane kwam ik uiteindelijk aan bij een 'screaming area', althans dat dacht de mevrouw die achter mij stond. Dat je in een klein gebied even lekker mag schreeuwen ofzo. Nee mevrouw, het was een 'screening area', om de bagage nóg een keer te checken.
Eenmaal buiten aangekomen op zoek naar een bus! En al snel raakten T.C. en ik aan de praat en besloten we samen de bus te pakken. Die dag hebben we Auckland verkend en vooral heel veel gelopen om de jetlag te voorkomen. Auckland is verder niet heel erg boeiend en ik kan eigenlijk niet meer wachten om de stad uit te gaan.
Om 7 uur in de avond lag ik knock out in 'The Attic'.

6 februari
Vandaag heel vroeg wakker en het regent keihard! Dat had ik even niet zien aankomen, het is hier toch zomer!!!?? Vandaag staat op het programma om naar Stray Travel te gaan, de agency die bus van A naar C Gaat brengen. Super geholpen door Ally en eindelijk de hele reis vastgezet en alle hostels geboekt! Gisteren trouwens heel veel leuke mensen ontmoet waaronder een meisje uit Hawaii die mij haar Ferry ticket naar Waiheke heeft gegeven. Dat ticket was geldig tot 2017 (dacht ze), maar toen ik wilde inchecken werd het ticket keihard geweigerd. Je kan het namelijk maar 1 keer gebruiken. haha, dus toch maar zelf een kaartje gekocht. Waiheke is een prachtig eiland ongeveer 20 minuten varen van Auckland. Ik wist niet dat er zo ontzettend veel verschillende kleuren groen bestonden! Wow, wat een mooi eiland. Dit is waarvoor ik zo graag naar Nieuw Zeeland wilde. En iets zegt me dat de dingen die op de route staan nog veel geweldiger zijn dan ik vandaag gezien heb. Op het eiland hebben we de bus gepakt naar Onetangi en heerlijk in de zee gezwommen! Natuurlijk een triljoen foto's gemaakt en op de terugweg nog een kleine winetasting gedaan. Kan wel weer wennen aan het reizende leven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Annie

New Zealand!!

Actief sinds 02 Feb. 2016
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 1770

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 06 Maart 2016

New Zealand

Landen bezocht: